Vzpomínání

09.04.2009 13:57

ZÁVODY

 

 Ano,tady jsem opravdu byla... už po 7 jsem závodila na stejném místě,potkávala stejné lidi a ikdyž na pokraji všech sil jsem taky zakalila.Ovšem pak to schytala hlava,žaludek a krk... :-( 

Přez všechno to jsem přijela s Karlových Varů (dále jen KV) šťasna ze svého výkonu a překonání hranice 3:12 (minuty,sekundy) o celé 4 vteřiny! na trati 100 metrů znak (Z)

Stejně tak i na kraulu,kde jen vím že jsem se zlepšila,ale kolik to nevím nekoukm se totiž trenérovi do stopek,když mi to měří protože radši mezi tím plavu a přitom se snažím se moc nenalokat tohochlorovaného hnusu co je pořád vedle mě (voda)

A taky na prsou,ale o kolik to nevím a je mi to docela líto,ale co se dá dělat snad příště

Ve výsledku jsem si tedy odvezla místo medaile 3 osobáky a myslím si ,že je to větší úspěch překonat sám sebe než dostat medaili.

 

K ČEMU JSEM PŘISPĚLA...

Mezi námi ( mezi SK Kontakt Brno a Sk Kontakt Karovy Vary a samozhřejmě námi SK Kontakt Praha ) se svedl nevídaný boj o cestovní pohár. U této rozhodujcí bitce sehrál hlavní roli bodový zisk ze sečtění 3 štafet na trati 4x50 tedy 200 rozděleno na jednotlivé plavce. Zde je dáno pořadí plaveckých stylů např: delfín,znak, prsa,kraul atd. Každé středisko má 3 štafety (týmy po 4 plavcích a jednotlivé štafety se rozdělují ještě písmeny tedy v tomto případě na A,B,C 

a to je tak vše co bych vám mohla zjednodušit z pravidel štafet...